Objavljeno: 20.06.2017. | 3 minute čitanja
Dva puta Zagreb, jednom Varaždin i sada Rijeka. To je naša ruta na kojoj smo organizirali Digitalnu tržnicu.
U
Zagrebu smo s Googleom Digitalnu tržnicu organizirali na Jarunu u idiličnom okruženju kraj jezera.
Varaždin smo s Digitalnom tržnicom prvi puta posjetili usred gradskog parka i šetališta Vatroslav Jagić. A u Rijeci smo, s ciljem još interesantnije lokacije, Digitalnu tržnicu doveli na brod.
Možda malo nekonvencionalno, no ipak specifično okruženje, vjerujemo da smo se na
Botelu Marina na riječkoj rivi svi dobro proveli te naučili kako kreirati strategiju digitalnog oglašavanja. No, kako je točno bilo na Digitalnoj tržnici Rijeka?
Cilj eventa je jasan - pomoći sudionicima kreirati njihovu personaliziranu strategiju digitalnog oglašavanja te ih upoznati s izazovima i trendovima digitalnog oglašavanja posebice s naglaskom na mobilnu transformaciju.
U skladu s time, Sandro je uvodnim predavanjem otvorio event te je mikrofon predao Marinu iz
Googlea koji je kroz kviz i prezentaciju predstavio
proces customer journeya.
Kao i u Zagrebu i u Varaždinu, središnji program Digitalne tržnice je radionica tijekom koje Arbonini moderatori pomažu sudionicima u kreiranju njihove
personalizirane strategije digitalnog oglašavanja.
Prolazeći 5 koraka tijekom 3 faze customer journeya, sudionici definiraju sve elemente koje bi kvalitetna i učinkovita digitalna kampanja trebala sadržavati - od
ciljane skupine, pa do praćenja učinkovitosti kampanje i njenih KPI-eva.
Nakon pauze i kraja radionice, prema programu je slijedio case-study. Uz Albinino moderiranje, Ana Bosanac iz Fero Terma je predstavila digitalnu strategiju koja je polučila fantastične rezultate. Odgovorom na pitanja iz publike, Ana je dala osobni i profesionalni uvid u sve izazove s kojima se susrela tijekom planiranja, provođenja i upravljanja digitalnom kampanjom.
Event je zatvorio Marin, ponovno predavanjem, ovog puta na temu
mobilne transformacije, odnosno o
važnosti prilagodbe web-stranice mobilnim uređajima.
I da, opet smo nagradili fotografiji najvičnijeg sudionika. :) U Rijeci je nagradu osvojila Lina, a Google ju je počastio Game On paketom.
Digitalna tržnica Rijeka u brojkama:
- 7 moderatora
- 5 koraka strategije digitalnog oglašavanja
- 50 sudionika
- 6 predavanja