Objavljeno: 13.03.2019. | 5 minute čitanja
Dva dana, dvije lokacije i sveukupno više od 100 sudionika! Ovako možemo ukratko opisati ovogodišnju Digitalnu tržnicu.
Ponosno možemo reći da smo i ove godine uspješno organizirali
Digitalnu tržnicu za koju je interes bio i više nego fantastičan!
Ovog se puta Digitalna tržnica održavala dva dana na čak dvije lokacije. Prvog smo dana, 6.3.2019., bili u prostoru
Travel&Technology HUB-a gdje je bilo oko
50-ak sudionika, dok smo drugog dana bili u već nama poznatom
restoranu Lido na Jarunu gdje se odazvalo
80-ak sudionika. Kažemo poznatom jer smo tamo organizirali neke od prošlih Digitalnih tržnica kao i SEO Day prošle godine.
Što se radilo na Digitalnoj tržnici?
Za početak,
uživalo se u doručku, upoznavalo se s novim ljudima te se uživalo u razgovoru s kolegama koji s vama dijele isti interes.
Nakon doručka, slijedio je topli pozdrav Sandra Lazarića i već nakon 10-ak minuta slijedila je zanimljiva prezentacija
Ivane Forjan iz Googlea na temu
korisničkog putovanja (customer journeya). Uz praktični primjer Ivana je prikazala kako korisnici kroz See, Think i Do fazu donose krajnju odluku o kupnji ili o drugoj akciji koja se očekuje od njih.
Sudionici su tako mogli vidjeti:
- kako korisnici razmišljaju kroz svaku fazu korisničkog putovanja,
- što im je najbitnije u svakoj fazi i
- kako kroz svaku fazu pretražuju internet.
To je zaista bila
jedinstvena prilika za sve sudionike jer su direktno od Googlea dobili praktične savjete koje će moći primijeniti i u svojem poslovanju.
Nakon Ivanine slikovite prezentacije, preselili smo se za stolove i
započeli radionicu.
Radionica je bila nalik
speed dateu.
Za sedam stolova radilo se na sedam različitih područja digitalnog marketinga:
- Google Ads
- Google Analytics
- SEO
- Društvene mreže
- E-mail marketing
- Content
- CRO
Svaki
date trajao je svega
15 min. Taman za kratki razgovor, pokoji zadačić i za vođenje zanimljivih diskusija. Kada smo počeli pričati, nismo mogli stati. No, kada se zvonce oglasilo bilo je vrijeme da sudionici zamijene stolove.
Nakon 15 min x 7 stolova za kojima su sjedili Arbonini stručnjaci, smijeha nije nedostajalo. Atmosfera je bila fantastična! Bilo je mnogo pitanja, diskusija i u konačnici mnogo zadataka i primjera koji će koristiti svim sudionicima.
Nakon radionice, slijedila je
mala nagradna igra i kao šećer na kraju
Hrvojeva prezentacija o važnosti brzine učitavanja stranica na mobilnim uređajima. Zbog toga što se danas online pretraživanje preselilo na mobilne uređaje, od velike je važnosti zadovoljiti zahtjevne korisnike koji žele sve sada odmah. Kroz veoma zanimljivu prezentaciju smo saznali da će oni nestrpljivi korisnici napustiti stranicu učitava li se ona
dulje od 3 sekunde.
Uz samu brzinu učitavanja, za odlično korisničko iskustvo bitni su i
pojedini elementi web stranice. To su:
- početna stranica i navigacija
- tražilica unutar web stranice
- struktura web obrazaca
- tijek procesa kupovine (checkout).
Nakon odlične Hrvojeve prezentacije uslijedila je
degustacija vina i druženje.
Hvala svima koji su se odlučili odazvati na našu Digitalnu tržnicu. Bit će toga još :)
Da ne duljimo, evo nekoliko slika koje će najbolje prikazati kako nam je bilo.