Objavljeno: 12.10.2014. | 3 minute čitanja
Saznavši kako je Arbona ovogodišnji pobjednik All Stars natjecanja, puni oduševljenja i entuzijazma, počeli smo s organizacijom putovanje u SAD-e. Znali smo, da ćemo se tamo susresti s ostalim uspješnim agencijama iz cijelog svijeta. To nam je dalo još veći poticaj i za vrijeme samog natjecanja da se upravo s takvima nađemo na jednom mjestu, podijelimo iskustva i saznamo nove trendove na području online marketinga i to iz prve ruke, iz središnjice gdje sve počinje i kreće. I uspjeli smo – našli smo se uz bok vodećih ljudi iz Google-a.
U svakom pogledu, oduševio nas je Mountain View i cijela Silicijska dolina gdje su sjedišta najvećih korporacijskih divova visoke tehnologije iz kojih se svakodnevno kroje i dirigiraju svjetski trendovi. Googleplex je jedan od njih. Tamo smo se najviše zadržavali, gdje su nam bili organizirani cjelodnevni programi koji su uključivali iscrpna, ali nadasve inspirativna i edukativna predavanja i prezentacije iz kojih smo puno toga naučili. U svakom slučaju, upoznati i slušati predavanja istaknutih zaposlenika tog globalnog lidera na području online marketinga je bila izuzetna čast i zadovoljstvo.
Družili smo se s ostalim najuspješnijim svjetskim agencijama i razgledavali ogroman kompleks Google-a. Zaposlenici Google-a su nas lijepo dočekali i pokazali nam, a i donekle dočarali duh koji ih pokreće u poslu koji rade. S obzirom da je velika većina ljudi iz različitih agencija i samog Google-a mlađe životne dobi, upravo je nekolicina prisutnih starijih zaposlenika Googl-aa koji su tu od početka dokaz da je s tog mjesta sve krenulo i trenutno se sve ključno događa.
Produžili smo naše putovanje za još dodatnih 6 dana u nadi da će nam to biti dostatno za upoznavanje bar jednog djelića Kalifornije. U San Franciscu smo iznajmili auto i krenuli Road-om 101 do Los Angelesa, a 3 dana kasnije u Las Vegas.
Posjetili smo mnoge turističke znamenitosti, dobro se zabavili i obavili odličan shopping!
Da nas je sreća poslužila vjerojatno bi još bili u hotelu u Las Vegasu, ali nije, tako da smo se ipak vratili u našu Croatia-u (za koju je, btw malo tko čuo u Americi).
Bez skromnosti, ovo nam je definitivno jedno od najboljih iskustva u životu i zahvaljujemo se Google-u na ovom predivnom, kako životnom, tako i poslovnom iskustvu.
Kao što se kaže, svagdje je lijepo, ali doma je najljepše, mi smo se vođeni time vratili u našu predivnu Hrvatsku svojim svakodnevnim obavezama i radnim pobjedama, sa smiješkom na licu zbog povratka na našu Hrvatsku kuhinju :)
Pročitajte blog Iskustva iz posjeta Googleu u Californiji (Mountain View) koji je besplatno dostupan za članove Arbona Cluba.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.
Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!
Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.
Sada ste član Standard Arbona cluba.
Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.
Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Da bi prikupili bazu mailova, mi korisnicima moramo nešto za uzrad dati. To ne znači da ih trebamo podkupiti, nego im trebamo davati kvalitetan sadržaj. Trebamo na svom webu imati kvalitetan sadržaj i to je prvi korak prikupljanja mailova. Naravno, korisno bi bilo omogućiti korisnicima koji postanu dio mailing liste loyalty program, da dobiju određeni popust ili promo kod. To su jako dobari okidači za prijavljivanje prijavljanje na newsletter.
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
... Saznajte više
Pay Per Click ili skraćeno PPC označava oblik marketinga kojeg karakterizira plaćanje za oglase po kliku. Konkretnije, oglašivač plaća cijenu samo kada netko zaista klikne na njegov oglas, a ne za pojavljivanje odnosno gledanje oglasa.
PPC oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na tradicionalne oblike, s obzirom da se naplaćuju samo stvarno postignuti rezultati (klikovi), lako se može pratiti statistika (broj klikova,
Google Ads oglašavanje je jedan od najpopularnijih i najisplativijih oblika PPC oglašavanja.
... Saznajte više
Na ovo pitanje nema jednoznačnog odgovora, no postoji nekoliko faktora koji će utjecati na cijenu vašeg oglašavanja na Googleu.
Cijena Google oglasa nije ista za svaku kampanju, oglase i oglašivače već ona ovisi o nizu čimbenika - od trenutne konkurencije, raspoloživog budžeta, kvalitete i atraktivnosti same kampanje i slično.
Google Ads kampanje funkcioniraju po sistemu aukcija, pri čemu Google, među svima koji se natječu za određene ključne riječi, određuje čiji oglas će se prikazati za neku pretragu.
Intuitivno, više konkurencije znači i skuplje oglase, što će pak značiti da će vam za jednak učinak trebati veći raspoloživi... Saznajte više