Smartphone revolucija, pozicioniranje brenda u digitalnom svijetu i nikad zahtjevniji korisnici i kupci jedna su od središnjih tema današnjeg digitalnog marketinga. Stoga je definiranje digitalne strategije i mjerenje njenog uspjeha ključan element suvremenog poslovanja.
Digitalna tržnica je pravo mjesto da se poslovanju da novi vjetar u leđa, pri ćemu će se pristupiti definiranju personalizirane digitalne strategije.
Stoga nam je zadovoljstvo pozvati sve zainteresirane na Arbona događaj "Digitalna tržnica" koji će pomoći tijekom prvih koraka u online oglašavanju. S fokusom na
Google AdWords, predstaviti će se sve početne i napredne mogućnosti oglašavanja, uspješne primjere iz Hrvatske, ali i ono najvažnije, definirati će se digitalni ciljevi.
Događaju će prisustvovati i stručnjaci iz Googlea za online oglašavanje, a prisutne očekuju i besplatne konzultacije nakon događaja.
Pogledajte kako je bilo na
Digitalnoj tržnici u Zagrebu koju smo organizirali početkom 3. mjeseca te na
Digitalnoj tržnici u Varaždinu koja se održala početkom 5. mjeseca.
PROGRAM DOGAĐAJA
Customer journey - Google stručnjak
Radionica: 5 koraka u stvaranju digitalne strategije - Arbona tim
Studija slučaja - Arbona tim
Mobile Transformation - Google stručnjak
Gdje?
Botel Marina,
Riva 1, Rijeka Botel (brod),
51 000, Rijeka |
Kad?
Utorak, 13.06.,
10 - 14 sati
|
* Prijaviti se mogu kompanije koje na svojoj domeni trenutno ne koriste Google Adwords usluge, a mogu se prijaviti do dvije osobe iz tvrtke - CEO i/ili Marketing menadžer. Ovaj događaj je besplatan, a broj mjesta je ograničen i popuniti će se po redoslijedu registracije.
U slučaju pitanja, slobodno nam se obratite na andrej.tonkovic@arbona.hr
Vidimo se,
Arbona