Bitno je držati se zadanih ciljeva u marketing kampanjama te specificirati svaki cilj posebno. U online marketingu često su najbitnije konverzije pa ih je bitno uvrstiti u vaše ciljeve. Prilikom izrade izvještaja u koji ćete u vrstiti vaše ciljeve (npr. ciljevi vezani uz konverzije) morate odlučiti kome i gdje ćete ih prikazati.
Ove odluke povezane su za navedenim specifikacijama ciljeva (gdje, što, tko). U ovom primjeru radite izvještaj o konverzijama (što) za vašeg klijenta (tko) te u Data Studio alatu (gdje), a u kojem se spajaju svi podaci iz vaših baza podataka - npr. AdWordsa, Analyticsa, YouTube Analyticsa.
Nakon što se razradili vaše ciljeve, pristupate izradi marketing izvještaja. Odaberite izvore podataka iz kojih želite "povući podatke" za izradu izvještaja. Formatirajte polja prema vrsti podataka koje ste uključili u izvještaj te odaberite način prikazivanja podataka (time series, bar chart, pie chart, tabele, geo map...). Također, imate mogućnost dodavanja raznih vizualnih elemenata i filtera, odabira vremenskog razdoblja promatranja određenih podataka i sl.
U sljedećem postu saznajte
mogu li se povezati Search Console i Google Data Studio.