2021. se bliži kraju, pa smo tim povodom pripremili kratki pregled trendova pretraživanja na Google-u u Hrvatskoj i svijetu tijekom protekle godine. Što su Hrvati googlali, koje su ih serije i filmovi najviše zanimali, ali i koji su neki od globalnih trendova pretraživanja, možete saznati u Arboninoj novoj infografici u nastavku.
Top 10 općih rezultata pretraživanja u Hrvatskoj vrlo je šaroliko - zanimao nas je nogomet, glazba, TV serije, zdravlje i politika, a najpretraživaniji pojam godine je Europsko nogometno prvenstvo.
Najpretraživaniji filmovi i serije također su jako raznoliki, pa se tako u top 10 mogu pronaći domaće, korejske, hollywoodske i regionalne produkcije najrazličitijih žanrova. Hrvate je najviše zanimao srpski film Južni vetar: Ubrzanje i turska TV serija Ambasadorova kći.
Iz globalnih trendova pretraživanja možemo zamijetiti utjecaj pandemije na razmišljanje ljudi, posebice na području mentalnog zdravlja, zapošljavanja i putovanja, ali i porast osviještenosti o klimatskim promjenama. Svjetskim trendovima pretraživanja dominirao je sport, a zanimljivo je da su tri globalno najpretraživanija pojma vezana uz indijski kriket. Svijet je također zanimao razvoj situacije u Afganistanu, kao i tragična situacija s Alecom Baldwinom, a ljudi diljem svijeta zabavljali su se gledajući Squid Game i Eternals te slušajući pop-zvijezdu Oliviju Rodrigo.